آخرین اخبار
1399/5/1 چهارشنبه
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سال 99
آغازثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ( پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) از 5 مردادماه

تاریخ ثبت نام بدون کنکور سال 99 دانشگاه پیام نور + اطلاعیه سازمان سنجش

ثبت نام رشته های بدون کنکور پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ پیام نور و مؤسسات آموزش عالی برای مهرماه سال ۱۳۹۹ از یکشنبه پنجم مردادماه آغاز می شود.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی و دانشگاه پیام نور برای پذیرش ترم مهر سال 99 خبرداد

ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ آغاز می‌شود در روز یکشنبه ۲ شهریورماه ۹۹ پایان می‌پذیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

یادآوری مهم: نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های۸ بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار گرفته بود غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتشار نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام تاریخ ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری – مهرماه سال 1399

پیرو اطلاعیه‌‌های مورخ 98/11/07 و 99/01/18، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ 99/04/24 شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 99/06/02 پایان می‌پذیرد. 

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه مورخ 99/05/01 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 لازم به تاکید است نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های 98/11/08 و 99/01/18 در درگاه این سازمان قرار گرفته است غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط می‌باشد. 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir